Mé zkušenosti
Tréninkům ve firmách a konzultantské činnosti se věnuji od roku 2007. Při všech trénincích propojuji znalosti, dovednosti a kompetence s japonskou moudrostí reflektující prvky kaizenu. Proč? Protože lidé v Japonsku mají trochu jiný přístup k práci, než většina lidí v západní Evropě. Japonci jsou velmi výkonní, dosahují vytyčených cílů a současně mají ke své práci úctu. Práci vnímají jako základní prostředek osobního růstu. Proto jsem propojil tréninky softskills s psychoterapeutickými technikami a japonskými prvky kaizenu do jednoho funkčního celku, který Vám přinese výsledky. Zaměřuji se zejména na oblast komunikace, leadershipu, věkové diverzity a sebeřízení ve všech sociálních aspektech. Dříve jsem působil (do roku 2016) na obchodních a manažerských pozicích v nadnárodních společnostech, jakými jsou například NetApp L.T.D., Telefónica O2 Czech Republic, Fujitsu či Penta.